Nadrzędnym celem DESEN-Południe Sp. z o.o. jest realizacja usług handlowych konkurencyjnych pod względem terminowym, jakościowym jak i cenowym spełniając wymagania naszych Klientów.
Aby osiągnąć te cele inwestujemy zarówno w rozwój zasobów ludzkich jak i ciągłe doskonalenie procesów zachodzących w Spółce.
Ogromną wagę przywiązujemy do zapewnienia Klientom pełnej satysfakcji.
Dowodem skuteczności naszych starań w zakresie systemu jakości było przyznanie firmie Desen-Południe certyfikatu wg normy EN ISO 9001:2000.
Podstawowe cele firmy to:
- budowanie wizerunku wiarygodnego partnera handlowego;
- ciągłe szkolenie oraz doskonalenie kwalifikacji zawodowych pracowników;
- rozszerzenie asortymentu wyrobów handlowych;
- stały monitoring rynku oraz reagowanie na potrzeby i propozycje zgłaszane przez naszych Klientów.
Polityka jakości jest znana i akceptowana przez wszystkich pracowników, którzy aktywnie uczestniczą w realizacji jej założeń.
Chrzanów
dnia 01.12.2003
|
Prezes Zarządu:
Ryszard Dworak
|
|